onsdag 7 oktober 2015

Nytt doftljus

Det här är mitt favoritljus just nu, doften citrongräs från Yvelis. Det är ett nytt sorts doftljus av rapsolja med eteriska oljor. Jag är egentligen helt såld på allt som doftar citrongräs, eller annat citrusaktigt, det ger lite av en lyxig spakänsla tycker jag så det var inte helt otippat att det här skulle bli min nya favorit. Sen finns det ju inget som känns mer vardagslyx än att städa lägenheten, tända ett doftljus och sjunka ner i soffan med ett glas vin!

Vi har också tagit in dessa ljus med doft av lavendel, rosmarin (som jag också älskar) och kanel/nejlika (perfekt till advent). Självklart har vi också de "vanliga" doftljusen i massa härliga nya dofter.


1 kommentar:

  1. Wonderful post! Have a nice day:)

    www.theprintedsea.blogspot.com

    SvaraRadera