måndag 12 oktober 2015

Ny vecka...

... Ny skyltbukett! Jag brukar ställa fram en bukett med lite av veckans nya snitt som ett smakprov i skyltfönstret. Förra veckans bukett är fortfarande jättefin trots att blommorna börjat torka (jag har varken snittat om eller bytt vatten på över en vecka! Inget jag rekommenderar men så kan det gå...) Älskar blommor som är vackra även när de sjunger på sista versen, både tistel, eucalyptus och hortensia håller sig fina även när de torkat. Så nu får den "gamla" buketten stå och vara vacker på disken istället.

Idag har fotograf Emelie Almhager varit här och fotat butiken och även mig. Jag är verkligen inte bekväm med att stå framför kameran men jag försökte jobba på som vanligt medan hon dokumenterade allt jag gjorde. Tanken är att bilderna ska användas på vår hemsida, här i bloggen, på instagram och så vidare. Det är så roligt att ha proffsiga bilder och Emelie är så himla duktig! Kolla in hennes instagram här.

Nya buketten.
























Gamla buketten. Tycker nästan ännu mer om den nu än när den var helt färsk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar