onsdag 22 april 2015

Pion & Prima Pinaler-premiär

Jag har ju glömt berätta vad som händer nästa helg, söndagen den 3 maj närmare bestämt. Då har Prima Pinaler i Mölnbo säsongspremiär och vi kommer att finnas på plats och sälja fina sommarplantor.
För er som inte besökt Prima Pinaler tidigare så kan jag berätta att det är en fantastiskt fin antikaffär/loppis där du hittar underbara handplockade vintagemöbler och prylar. Hela butiken är så fin och allt är genomtänkt och inspirerande uppbyggt. Du kan även köpa fika på plats och sitta ner och njuta av miljön och stämningen. Öppettiderna är 11-17 och följande dagar håller de öppet i sommar:

3:e Maj, tema Trädgård
7:e Juni, tema Sommartorpet
5:e Juli, tema Garderob
19:e Juli extraöppet
2:a Augusti, tema Allmoge
15:e Augusti, kvällsöppet med anledning av Mölnbo rockabillyfestival, tema 50/60-tal
16:e augusti extraöppet
6:e september, Final!

Om du inte har möjlighet att komma på premiären så tycker jag verkligen att du ska pricka in någon av de andra dagarna i sommar för denna loppis är verkligen one of a kind. Dessutom kryllar det av andra loppisar i krokarna så en liten turné här i våra hemtrakter är ett utmärkt sommarnöje som jag varmt rekommenderar.

Här kommer lite bilder, från förra sommaren, som jag lånat från deras Facebooksida.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar