onsdag 11 mars 2015

Ledig onsdag

God morgon denna soliga onsdag! Nu känns det verkligen att våren är på väg, tog en promenad tidigt i morse och det var första gången i år som solen hann upp före mig en vardag, helt underbart!
Idag är jag ledig och ska stöka med sånt man ofta gör under lediga dagar, det vill säga tvätt och ärenden som att lämna in min utbrända mobil på lagning. Har även en dejt med min kompis Malte som fyller 1 år idag (och hans mamma), vi ska till Torekällberget och fika i solen.

Här ser ni buketten som pryder mitt matbord denna vecka. Jag är ganska dålig på att ha blommor hemma (för att vara florist) men jag försöker bättra mig, lite färska blommor förhöjer verkligen ett helt rum. Denna fransiga tulpan heter Honeymoon, samsas här med blåbärsris och min favoritranunkel. Notera också hur snyggt jag matchade min frukostdrink med blommorna ;)

Hoppas ni får en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar