onsdag 18 februari 2015

Tiden som rusar

Nu har vår lilla butik haft öppet i drygt sex månader, helt galet vad fort tiden går! Snart har det gått ett år sen jag var här för första gången och sen vi bestämde oss för att satsa. Jag är så otroligt glad att jag vågade ta steget trots att det är det läskigaste jag gjort i hela mitt liv, mycket tack vare att Marcus bestämde sig för att haka på så att vi kunde göra det tillsammans.
Ärligt talat så blir det bara roligare för varje dag som går och trots att det så klart är väldigt slitigt att "vara på jobbet" varenda vaken minut så ger det så otroligt mycket energi och glädje tillbaka. Jag lär mig hela tiden nya saker och ingen dag är den andra lik, jag kan inte tänka mig ett roligare och mer utmanande jobb.

Jag vet inte varför jag kom att tänka på detta just nu, kanske var det en tacksamhets- och lyckovåg som sköljde över mig nu i lugnet efter alla hjärtans-stormen. Jag vet bara att jag ser så himla mycket fram emot våren och att få fortsätta utveckla Pion och ta mig an alla nya utmaningar som väntar.

Ett av dagens bud. Alla dessa vårbuketter smälter mitt hjärta... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar